Literatura

Centrum Obsługi. Darmowa oferta. (opowiadanie)

Offler

Tylko dzisiaj bezpłatnie pozbawimy cię mózgu.

 

 

Centrum Obsługi. Darmowa oferta.


Tylko dzisiaj, bezpłatnie pozbawimy cię mózgu. Bezpłatnie odbierzemy ci twoje marzenia dając w zamian nasz idealny i absolutnie bezpłatny substytut rzeczywistości stworzony przez nasze laboratoria. Bezpłatnie zabierzemy ci myśli, będziesz w swojej nowej ulepszonej wersji odpowiadał tylko na nasze pytania i tylko tak, jak ci powiemy, że masz odpowiadać. Twoja nowa osobowość, od dzisiaj tak bardzo przewidywalna nie będzie już obawiać się niekontrolowanych reakcji na zagrożenia płynące ze świata. Od dzisiaj twoje życie będzie zaprogramowane w najdrobniejszych detalach. Koniec tracenia czasu na romantyczne bzdury. Urojonemu indywidualizmowi mówimy "Nie".


Zobacz jakie to proste - nic nie musisz wiedzieć, nic nie musisz potrafić, my podpowiemy ci wszystko, wymyślimy właściwe odpowiedzi, pokażemy co robić. Wystarczy, że zgodzisz się na nasz program a gratis dostaniesz już dziś pranie mózgu bez używania szkodliwych wybielaczy. Już nigdy nie obudzisz się w złym nastroju. Już nigdy nie będziesz myśleć o tych wszystkich niemiłych ludziach, zdarzeniach i czynnościach. Nasza recepta na twoje szczęście, już dziś, już wszędzie dostępna - nie daj się wyprzedzić - zadzwoń zaraz do centrum odmóżdzenia się, ha ha ha, co za trudne słowo, nie chcemy tutaj trudnych słów, mówimy od dzisiaj "Centrum Obsługi Klienta".


Twoja satysfakcja jest dla nas najważniejsza. Nie chcemy abyś używał trudnych słów, nie chcemy abyś się niepotrzebnie stresował, my wiemy jak sprawić, żebyś czuł się szczęśliwy. My wiemy to wszystko lepiej. Nasi naukowcy wyjaśnią każdy problem szybciej i bardziej efektywnie a ty nie musisz już marnować swojego czasu na odkrywanie świata od początku. Wystarczy tylko, że powisz "tak". Wystarczy że skorzystasz z naszej darmowej oferty już dziś. Nie przegap swojej szansy na szczęście.


I wy, którzy wołacie o sprawiedliwość, odpowiedzialność, którzy czujecie się oszukani, zmanipulowani, zastraszani, wy, którzy i tak wiecie lepiej, i nie tylko "lepiej" ale "najlepiej", wy też w końcu pękniecie, złamiecie się, dacie się jak dzieci wciągnąć w każdą grę do której my rozdajemy karty, i tak w końcu zaczniecie robić to, co my chcemy, żebyście robili. Więc witajcie też, jako nasi przyszli klienci, wy też dostaniecie pranie mózgu i socjomanipulacje gratis. Nasze prawdy pokazywane w telewizji, powtarzane w radiu, powtarzane potem przez Kowalską w autobusie linii specjalnej S Mariannie Malinowskiej, jadącej do pracy w wytwórni kubków styropianowych, te prawdy będą twoimi prawdami, czy tego chcesz, czy nie i nawet jeżeli nie chcesz, to co z tego? I tak będziesz je wygłaszać, wspierać ich promocję, samemu powtarzać w nowej, jeszcze lepszej formie i formule stworzonej przez naszych specjalistów właśnie dla takich jak ty, więc lepiej idź już teraz, idź dzisiaj, bo i tak tam, prędzej czy później pójdziesz, do naszego "Centrum Obsługi". 

 

Firma "Karczowanie lasów, trzebienie bydła, socjotechnika użytkowa". Wejście od podwórka.


niczego sobie 1 głos
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować i oceniać teksty
Zaloguj się Nie masz konta?   Zarejestruj się
Marcin Sierszyński
Marcin Sierszyński 13 maja 2011, 08:58
Bardzo bezpośrednie wezwanie. Myślę, że ten problem można spokojnie poruszyć w zupełnie inny sposób. Jest przeciętnie, można przeczytać; jednak raczej już się nie wróci - tekst jest na tyle jasny i chwytliwy, że nie czuje się potrzeby powrotu.
Offler
Offler 16 maja 2011, 06:35
To było wyłącznie odreagowanie "Zeitgeist". Wyjątkowo dobrze YT chodził wtedy i zrobiłem sobie kilkugodzinną sesję. No i naiwność wypowiedzi (mojej w kontekście tej miniaturki) zamanifestowała się opentextem :)
Marcin B.
Marcin B. 23 maja 2011, 02:15
Strasznie płaskie, podane wprost. Nie kupuję.
Offler
Offler 23 maja 2011, 14:58
zgadzam sie, ze plaskie. staralem sie uchwycic przekaz medialny wokol siebie i to jest efekt. w tym tekscie nie ma przeciez nic poza haslami z reklam prasa/radio/tv. podejscie czysto marketingowe :)
A Zet
A Zet 27 maja 2011, 21:44
Haha, dlaczego ja sam nie wpadłem na taki tekst? Czytając to, można spodziewać się jakiegoś felietonu, a tu doopa :) Ogólnie, nieźle ujęte :)
przysłano: 6 maja 2011 (historia)

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca