Tu chciałbym powrócić do kwestii, którą już poruszyłem: czy osiągnięcie klasyczne w sensie, w jakim od samego początku używam tego terminu, jest dla narodu oraz języka dobrodziejstwem – choćby nawet niewątpliwie stanowiło przedmiot dumy. Żeby takie pytanie mogło powstać, wystarczy po prostu przyjrzeć się poezji...
Teraz chcę wrócić do rzeczy, o której już mówiłem: czy osiągnięcie klasyczne jest czymś, co dla narodu oraz języka jest czymś dobrym – nawet jeśli było powodem do dumy. Żeby zadać takie pytanie, wystarczy przyjrzeć się poezji...
Teraz chcę wrócić do rzeczy życia zewnętrznego tej osoby, o której już mówiłem: czy osiągnięcie społeczne jest czymś, co dla jej rodziny oraz życia szkolnego bądź zawodowego jest czymś – nawet jeśli było powodem do dumy – ważnym?. Żeby odnaleźć odpowiedź na to pytanie, wystarczy przyjrzeć się wpływowi stanu jej samopoczucia na...