Literatura

Bogactwo. (wiersz klasyka)

Alicja Kowalska

Bogactwo  uczuć  tworzy  człowieka, a  życie  jest  kręte niczym  rzeka, jak  postępować ,by  być  lubianym,kochać  i  jednocześnie być  kochanym.  Lekarstwo  stworzyć  na swoje życie. Żyć  pełną piersią ciągle  w  rozkwicie. Smutki  odsuwać  na  dalszy plan. Oczekiwać tylko dobrych  zmian. W drugim  człowieku zobaczyć  człowieka, bo  przecież życie  tak  szybko  ucieka. Dobry ślad  na  tej Ziemi  pozostaw  po Siebie.Szanuj,  kochaj  i dobrze  się baw . Ale pamiętaj  siostrę się ma tylko  jedną   ,pamiętaj o Niej. Bo ona  pamięta'' Bogatym nie jest ten,który  posiada, ale  ten ,kto rozdaję, kto zdolny  jest dawać''.  Pamiętaj o każdej  Przyjażńi . Niech   fałsz  i  obłuda z daleka Cię  omija. Miej zawsze szczęście ,we dniu  i w nocy, a wszystko  co dobre  przy Tobie  kroczy. Niech wyciągają  ku Tobie  mój  bracie  Sławku  życzliwe dłonie''  Żyjesz   niechaj w sercu  ogień płonie.

 


przysłano: 18 listopada 2020 (historia)

Alicja Kowalska

Inne teksty autora

Latarnia Morska
Alicja Kowalska
Spokojnie podążaj.
Alicja Kowalska
Idżmi .
Alicja Kowalska
Czas chryzantem.
Alicja Kowalska
Czarodziejska ,Podróż.
Alicja Kowalska
Daj rękę przyjaciółko.
Alicja Kowalska
więcej tekstów »

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca