Literatura

Październikowe wołanie (wiersz)

Izabela Filipowicz

 
W kapliczce przydrożnej
Na dróg rozstaju
Obraz Maryi
Różami przybrany
 
O osiemnastej
Gdy dzwon zawoła
Podążają Wszyscy
W tamtą stronę
 
W październikowe
Popołudnie
Wtórem zawołać
"Zdrowaś Maryja"
 
O łaski prosić
W czterech
Jezusa życia
Tajemnicach
 
Obracając w ręku
Różaniec drewniany
On moc ma w sobie
Kiedy ufamy
 
Niech Bóg
Z Nami będzie
I niech Nam sprzyja
Śpiewamy ciche
"Ave Maria"

 


wyśmienity 1 głos
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować i oceniać teksty
Zaloguj się Nie masz konta?   Zarejestruj się
Izabela Filipowicz
Izabela Filipowicz 20 pazdziernika 2021, 11:23
Mithrilu - Czekam na Twój wiersz!!!!
Mithril
Mithril 20 pazdziernika 2021, 11:52
...tobie to już chyba tramwaj całkiem odjechał: twoim zdaniem skomentować piszącego może tylko piszący?

- pracę hydraulika może ocenić tylko hydraulik(?) i podobnie z piekarzem, którego wyrób może być oceniony "skomentowany" tylko przez piekarza?

Standardowe oczekiwania grafomanii.

Poza tym ja nie piszę "wierszy", od tego som połeci, które tyż siem tak tytułują. Moje 6 (słownie: sześć) tekstów, jest dostępnych, można czytać. Możliwość komentowania i oceniania została wyłączona z powodu trolli działaniom, których wywrota jest przychylna. Wyzwiska, łamanie prawa itp.

- zatem jestem czytaczycielem z prawem komentowania i oceniania według autonomicznej wrażliwości na słowo w przestrzeni skrystalizowanego gustu i wiedzy literackiej.
Izabela Filipowicz
Izabela Filipowicz 20 pazdziernika 2021, 15:33
Mithiril nigdy, ale to przenigdy nie nazwałam się poetką , potrafię przyjąć konstruktywną krytykę, ale nie obrazę
I uwierz wielu ludzi uważa iż piszę całkiem ok, a nie są to żadni znawcy tylko zwykłe szare jednostki
Mithril
Mithril 20 pazdziernika 2021, 15:45
"(...) żadni znawcy tylko zwykłe szare jednostki"

- dlatego kaleczysz każde słowo, bo te "szare jednostki" zachęcają ciebie do pisania tych bzdur, gdyż gówno wiedzą o pisaniu.

...i koniec na tym, bo szkoda mojego czasu


HOWGH!
Urszula JoViSkA
Urszula JoViSkA 22 pazdziernika 2021, 06:36
Prrr, Izabel, wstrzymaj rumaki swe, prrr, na Boga! Mithril to dupek, ale ma prawo do wyrażania opinii o tekstach w sposób, jaki sprawia mu frajdę, czyli dosadnie i od wielokropka ;) I nie chodzi mi o to, żebyś przepuszczala krytykę przez sito samozadowolenia, bo nie masz być z czego zadowolona: to, że garstka grafomanów bije ci brawo, nie oznacza że podoba im się to, co stworzyłaś, tylko po prostu liczą na to, że i ty ich pochwalisz - i będziecie sobie kadzić w tej bańce samouwielbienia, w kółeczku wzajemnej adoracji. I będzie tkwić w przekonaniu, że piszecie fajne rymowanki i w związku z tym nie ma potrzeby niczego poprawiać, doskonalić warsztatu, uczyć się - to jest pułapka i droga donikąd, moja panno! Jeśli traktujesz to hobby poważnie, to powinnaś się porządnie zabrać do roboty, a przede wszystkim dużo czytać, czytać dobra poezję, podpatrywać warsztat najlepszych - prawdziwych poetów.
Mithril jest zabawny z tą swoją krucjatą przeciw grafomanii - to silnie sfrustrowany osobnik, który po prostu poprawia sobie nastrój kopaniem leżącego... Przecież nikt mu nie płaci ani nie zmusza do komentowania grafomanii - skoro to taki smakosz ambitnej literatury, to powinien raczej iść na portal profesjonalistów - no ale jego krytyka nie miałaby tam racji bytu... Cóż, Mithril - dziwię ci się, ale każdy ma wolność wyboru :)
Mithril
Mithril 22 pazdziernika 2021, 07:42
"Mithril jest zabawny z tą swoją krucjatą przeciw grafomanii - to silnie sfrustrowany osobnik, który po prostu poprawia sobie nastrój kopaniem leżącego... Przecież nikt mu nie płaci ani nie zmusza do komentowania grafomanii - skoro to taki smakosz ambitnej literatury, to powinien raczej iść na portal profesjonalistów - no ale jego krytyka nie miałaby tam racji bytu... Cóż, Mithril - dziwię ci się, ale każdy ma wolność wyboru :)"


...to się określa jako projekcja - i tyle w temacie domorosły diagnosto

- przy drugim

HOWGH!
przysłano: 20 pazdziernika 2021 (historia)

Inne teksty autora

Opowiastka
Izabela Filipowicz
Zmartwychwstanie
Izabela Filipowicz
Jajo
Izabela Filipowicz
Ostatnia droga
Izabela Filipowicz
dlaczego płaczesz
Izabela Filipowicz
więcej tekstów »

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca